• 100276-RXctbx

A Tailanda legaliza a marijuana ma scoraghja u fumu: NPR

Rittipomng Bachkul celebra u primu cliente di u ghjornu dopu avè acquistatu cannabis legale in Highland Cafe in Bangkok, Tailanda, ghjovi 9 ghjugnu 2022. Sakchai Lalit/AP nasconde a barra di titulu
U primu cliente di u ghjornu, Rittipomng Bachkul, celebra dopu avè acquistatu cannabis legale in Highland Cafe in Bangkok, Tailanda, ghjovi 9 di ghjugnu 2022.
BANGKOK - A Tailanda hà legalizatu a crescita è a pussidimentu di marijuana da ghjovi, un sognu rializatu per una generazione anziana di fumatori di cannabis chì ricorda l'emozione di a legendaria varietà tailandese di bastone.
U ministru di a salute publica di u paese hà dettu chì intende distribuisce 1 milione di piantini di cannabis à partesi di venneri, aghjunghjendu l'impressione chì a Tailanda si trasforma in un paese di meraviglie di erbaccia.
Ghjovi matina, alcuni difensori tailandesi anu celebratu cumprà cannabis in un caffè chì prima era statu limitatu à vende prudutti fatti da parti di a pianta chì ùn anu micca eccitatu a ghjente. A decina di persone chì si prisentanu à Highland Cafe ponu sceglie. da una varietà di nomi cum'è Cane, Bubblegum, Purple Afghani è UFO.
"Puderaghju dì à voce alta, sò un usu di marijuana.Quandu hè etichettatu cum'è una droga illegale, ùn aghju micca bisognu di ammuccià cum'è prima ", disse Rittipong Bachkul, 24 anni, u primu cliente di u ghjornu.
Finu a ora, ùn pare micca esse sforzu per regulà ciò chì a ghjente pò cultivà è fumà in casa, salvu a registrazione è a dichjarazione per scopi medichi.
U guvernu tailandese hà dettu chì prumove solu a marijuana per l'usu medicale è hà avvistatu quelli chì bramavanu di fumà in lochi publichi, sempre cunsiderati un fastidio, puderanu esse cundannati à trè mesi di prigiò è una multa di 25 000 baht (780 $).
Se l'ingredientu estratti (cum'è l'oliu) cuntene più di 0,2% di tetrahydrocannabinol (THC, u chimicu chì dà à e persone alti), hè sempre illegale.
U statutu di a marijuana resta à l'orlu di una considerable legalità perchè, mentre ùn hè più cunsiderata una droga periculosa, i legislaturi tailandesi anu da passà a legislazione per regulà u so cummerciu.
A Tailanda hè diventata u primu paese in Asia à legalizà a marijuana - cunnisciuta ancu com'è marijuana, o ganja in a lingua lucale - ma ùn hà micca seguitu l'esempiu di l'Uruguay è u Canada, chì sò l'unichi dui paesi finu à avà chì permettenu l'usu recreativu.A legalizazione di a marijuana.
I travagliadori cultivanu cannabis in una splutazioni in a pruvincia di Chonburi, in Tailanda orientale, u 5 di ghjugnu 2022. A coltivazione è a pussessione di cannabis sò state legalizate in Tailanda da ghjovi 9 di ghjugnu 2022. Sakchai Lalit/AP nasconde a barra di titulu
I travagliadori cultivanu cannabis in una splutazioni in a pruvincia di Chonburi, Tailanda orientale, u 5 di ghjugnu 2022. U cultivo è u pussessu di cannabis hè statu legalizatu in Tailanda da ghjovi 9 di ghjugnu 2022.
A Tailanda vole principarmenti fà un splash in u mercatu di marijuana medica. Hà digià una industria di turismu medico sviluppata è u so clima tropicale hè ideale per cultivà cannabis.
"Avemu da sapè cumu utilizà a cannabis", hà dettu recentemente Anutin Charnvirakul, u ministru di a salute publica, u più grande booster di cannabis di u paese. "Se avemu a cunniscenza curretta, a cannabis, cum'è l'oru, hè qualcosa di valore è deve esse prumuvutu. "
Ma hà aghjustatu: "Avemu avvisi supplementari di u Ministeru di a Salute, emessi da u Ministeru di a Salute.S'ellu hè un fastidio, pudemu usà sta lege (per impedisce à e persone di fumà).
Ellu hà dettu chì u guvernu era più dispostu à "custruì una cuscenza" chè patrullamentu di l'ispettori è aduprà a lege per punisce.
Alcuni di i beneficiari immediati di i cambiamenti sò persone incarcerati per violazione di e vecchie lege.
"Dan a nostra perspettiva, un risultatu pusitivu maiò di u cambiamentu legale hè a liberazione di almenu 4,000 persone incarcerate per reati ligati à a cannabis", hà dettu Gloria Lai, direttore regiunale di l'Asia per a Coalition International Drug Policy Coalition, in una intervista per email."
"E persone affruntate à l'accusazioni di cannabis li vedrà scartate, è i soldi è a cannabis cunfiscati da quelli accusati di crimini cunnessi à a cannabis saranu restituiti à i so patroni".A so urganizazione, una reta glubale di urganisazioni di a sucità civile, Advocate per a pulitica di droga "basata nantu à i principii di i diritti umani, a salute è u sviluppu".
I benefici ecunomichi, in ogni modu, sò in u core di a riforma di a cannabis, chì si prevede di aumentà tuttu, da i redditi naziunali à a sussistenza di i picculi agricultori.
Una preoccupazione hè chì i rigulamenti pruposti chì implicanu prucedure di licenze cumplessi è tariffi d'usu cummerciale caru puderanu serve ingiustamente à e grandi imprese, chì scoraggianu i pruduttori più chjuchi.
"Avemu vistu ciò chì hè accadutu à l'industria di licori tailandesi.Solu i grandi pruduttori ponu monopolizà u mercatu ", hà dettu Taopiphop Limjittarkorn, un legislatore cù u partitu di l'uppusizione "Forward". sò avà esse elaborati per trattà u prublema.
In una domenica dopu meziornu in u distrettu di Sri Racha in l'est di Tailanda, Ittisug Hanjichan, pruprietariu di a splutazioni di canapa Goldenleaf Hemp, hà tenutu a so quinta sessione di furmazione per 40 imprenditori, agricultori è pensionati. Anu pagatu circa $ 150 ognunu per amparà l'arti di taglià a semente. mantellu è tende e piante per boni rendimenti.
Unu di i participanti era Chanadech Sonboon, di 18 anni, chì hà dettu chì i so genitori l'avianu rimproveratu per avè pruvatu à cultivà secremente e piante di marijuana.
Ellu disse chì u so babbu hà cambiatu d'idea è avà vede a marijuana cum'è una droga, micca qualcosa per esse abusatu. A famiglia gestisce una piccula casa di casa è un caffè è spera un ghjornu serve cannabis à l'invitati.


Tempu di post: 22-jun-2022